Як Кличко та Джошуа отримали мільярд доларів завдяки телевізійним правам на їхній легендарний бій на стадіоні Вемблі.
Ентоні Джошуа та Даніель Дюбуа в рамках чемпіонського бою на Вемблі спробують досягти фінансових показників мегафайту Джошуа-Кличко, який пройшов на легендарній арені 7,5 років тому.
29 квітня 2017 року в Лондоні на переповненому стадіоні "Вемблі", який вміщує 90 тисяч глядачів, відбувся знаковий бій між британцем Ентоні Джошуа та українцем Володимиром Кличком. Цей поєдинок став справжнім зразком драматизму, з вражаючим фіналом і емоційним прощанням з легендою, що домінувала в хевівейті протягом майже десятиліття. Відомий британський таблоїд Daily Mirror охарактеризував цю битву як "найяскравіший бій у суперважкій вазі, який коли-небудь бачили у Великобританії".
Чоловіча розмова Ентоні та Володимира за допомогою жестів була визнана кращим боєм року за версіями цілого ряду авторитетних світових ЗМІ, боксерських проєктів і організацій: американського журналу The Ring, телеканалів НВО, ESPN, Sky Sports, поважного BoxingScene, Yahoo.com і British Boxing Board of Control. Трансляцію мегафайти на Sky Sports визнали найкращою спортивною подією Великобританії у 2017 році. Паралельно було встановлено рекорд в історії Sky Sports за кількістю проданих трансляцій. Щоб зрозуміти значущість останнього досягнення, досить сказати, що трансляції у форматі pay-per-view (плати і дивись) британський телеканал організовує з 1966 (!) року, коли у Великобританії свій бій c Генрі Купером провів Мухаммед Алі.
Також: Володимир Кличко посів третє місце у рейтингу найкращих боксерів в історії
Пряма трансляція поєдинку між Ентоні Джошуа та Володимиром Кличком на платформі Sky Sports Box Office привернула увагу 1 532 000 глядачів. Вартість доступу до трансляції становила 19,95 фунта стерлінгів. Таким чином, доходи від продажу телеправ на території Великої Британії склали більше 30 мільйонів фунтів. Якщо перевести цю суму на українську валюту, вона перевищує 1 мільярд гривень (!). Проте варто зазначити, що вся ця сума не надходить безпосередньо до команд боксерів. У сфері платних трансляцій професійного боксу зазвичай діє принцип 50 на 50: половина від доходів залишається телеканалу, який займається промоцією і рекламою бою, а інша частина йде організаторам поєдинку.
Варто відзначити, що кількість глядачів, яка досягла 90 000, повторила британський рекорд, встановлений у 1939 році, коли в ринзі зустрічалися Льон Харві та Джок МакЕвой. У США вперше з часів грандіозних боїв Флойда Мейвезера і Менні Пакьяо пряма трансляція проходила на двох конкурентних телеканалах — HBO та Showtime. Кожен з телеканалів інвестував понад 3 мільйони доларів: Showtime забезпечив трансляцію в денний час, тоді як HBO показав бій у вечірній прайм-тайм.
Це був третій поєдинок Володимира Кличка, який вийшов в ефір на платформі Sky Sports у форматі pay-per-view. У 2011 році об'єднувальний бій між Володимиром Кличком і Девідом Хеєм став популярним серед британських глядачів, адже 1 143 000 людей придбали трансляцію, що зробило його одним із п'яти найуспішніших шоу в історії каналу (вартість перегляду склала 14,95 фунта). Цей показник лише трохи відставав від рекорду бою між Флойдом Мейвезером і Ріккі Гаттоном, який зібрав 1 150 000 покупок, що дало йому третє місце в рейтингу (поєдинок Кличка з Хеєм посів четверту позицію, а на п'ятому місці опинився перший бій Тоні Беллью з Девідом Хеєм, що зібрав 890 000 покупок). У 2015 році Sky Sports Box Office запропонував глядачам бій Володимира Кличка з Тайсоном Ф'юрі за ціною 17 фунтів у Великобританії та 22 фунти в Ірландії. Цю трансляцію придбали 545 тисяч британців.